378.

 Pełnoziarniste pancakes z jabłkiem i cynamonem, podane z tahini i gorzką czekoladą.

29 komentarzy:

  1. i te kooostki czekolady na wierzchu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ta czekolada dzis wygrywa wszystko!
    rozpływm się razem z nią *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poproszę te z tahini! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak możesz dać takie czekoladowe zdjęcie ;p Obraziłam się właśnie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jacieee, ta czekooolada! <3 szkoda, że mam chwilowy detoks ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. To pierwsze zdjęcie jest po prostu mistrzowskie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Królowa placków. Cudowna czekolada, wiedziałaś jakie zdjęcie wstawić jako pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozpuszczam się jak ta czekolada...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie - zdecydowanie najlepsze dzisiaj na blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powaliła mnie ta czekolada *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja będę inna - tahini! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie wybieram tę stronę talerza, na której po plackach rozpływa się czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie będę oryginalna, ale cóż: Boże, jak ta czekolada cudownie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają na naprawdę smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nosz tak genialnie wygląda ta czekolada, że i ja muszę o niej wspomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta czekolada *o*
    Twoje placki są zawsze bardzo fotogeniczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozplywająca się czekolada to zdecydowanie coś co kocham! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta rozpływająca się czekolada powala na kolana <3 Zdecydowanie przekonuje mnie takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Placki z jabłkiem kupują mnie dzisiaj w milionach procentach :)

    OdpowiedzUsuń