Holidays are coming ;)

I jak tam? Pierniki upieczone? Prezenty popakowane? :) U mnie aura Świąt jest już coraz bardziej wyczuwalna. Choinka dumnie stoi na swoim miejscu, w domu pachnie piernikami i makiem a ja zaraz uruchamiam piekarnik i biorę się za pieczenie ciast. I prezenty spakować muszę, bo jeszcze tego nie zrobiłam :) 
Mogę, za to, podzielić się z Wami moją piernikową chatką (w sumie to zrobiłam dwie, ale jedną podarowałam i zapomniałam zrobić zdjęć :) ) i niewielką częścią polukrowanych pierniczków (twórczość radosna moja i kuzynki). Także częstujcie się, tylko pamiętajcie co stało się z Jasiem i Małgosią, kiedy rzucili się na piernikową chatkę :D 




W związku z tym, że jutro pewnie już się tu nie pojawię, chciałam życzyć Wam ciepłych, pełnych radości i spokojnych Świąt. Niech na te kilka dni znikną wszelkie problemy :)
A teraz raz, raz! Wracać do pracy :D


24 komentarze:

  1. Łał! zatkało mnie ;) piękny domek. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow takiej piernikowej chatki to ja w życiu nie widziałam, genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś na pewno skuszę się na taką chatkę.. ja tylko skończę studia, bo nigdy mnie w domu nie ma :(
    piękna ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny domek! Koronkowa robota. Jestem pod mega wrażeniem. :)
    Ja też mam domek, ale wygląda przy Twoim jak... zaniedbana wiejska chata. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka cudowna! przepiękna chatka :) widać, że masz artystyczny talent ! :)
    Wesołych Świąt kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jedna z ładniejszych chatek piernikowych jakie widziałam! :) u mnie już prezenty popakowane, ciasta się pieką! a tobie też życzę wesołych, rodzinnych świąt i dużo uśmiechu na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowny ten domek, musiałaś się sporo napracować. Efekt na prawdę cieszy oko :)
    No to Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana dokładnie tego samego z całego serca Ci życzę :*
    Te domki zawsze podziwiałam, ale nigdy do głowy by mi nie przyszło, że spod moich rąk mogłoby się coś takiego wydobyć. Może w przyszłym roku bym spróbowała?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chatka :) Za rok sama planuję takową zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zdaleka jak z korkonki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki przepiękny domek!! *.*
    Wesołych, ciepłych i rodzinnych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaa, ta chatka! zdolniacha z Ciebie :)
    a ja Tobie też życzę Spokojnych i radosnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  13. z moimi zdolnościami w życiu bym takiej przecudownej chatki nie dała rady zrobić, dlatego po stokroć podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. i właśnie rozumiem dlaczego w nagłówku bloga widnieje napis "artist meets oats" ;) prawdziwa artystka z Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna chatka ! wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale u ciebie klimat. Magicznie :3
    Tobie też wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, cudowny domek! Wspaniałych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świątecznie u Ciebie! Masz ogromny talent, domek wyszedł bezbłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna chatka! masz talent :-).
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Już po świętach, ale tą chatką można się ciągle zachwycać! :)

    OdpowiedzUsuń