392. A gdyby tak...Śniadanie Mikołajkowe?

Owsianka jabłko cynamon, podana z masłem orzechowym, konfiturą z czarnego bzu i jogurtem naturalnym.

Pamiętacie zeszłoroczną akcję u Maria'n? Śniadanie, podczas którego bezkarnie dawkowaliśmy sobie nieprzyzwoite ilości czekolady? :) 
Ostatnio, rozmawiając z Patrycją stwierdziłyśmy, że byłoby miło tą akcję powtórzyć. Więc zapraszam wszystkich do wspólnej porannej, czekoladowej uczty! Osoby chętne proszę wklejenie bannerka u siebie na blogu :) 6 grudnia podam adres mailowy, na który będziecie mogli wysłać swoje czekoladowe śniadania, dzięki czemu będę mogła zrobić podsumowanie :)


38 komentarzy:

  1. Wow, super!:D Chętnie się dołączę, bannerek wkleję wieczorem!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masło orzechowe, konfitura... obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  3. miseczka wypełniona po same brzegi owsianką, no czy może być coś lepszego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie się zastanawiałam, czy takiej akcji nie zaproponować! Jemy razem w Mikołajki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak pysznie :D

    Zapraszam do mnie na gwiazdkową akcję blogerską :)
    http://testacja.blogspot.com/2014/11/ho-ho-ho-gwiazdka-blogerska-z-testacja.html
    PS> oczywiście obserwuję:)
    testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O, super! :D Na pewno się przyłącze! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tak tak tak, dołączę się i ja do tego czekoladowego śniadania w mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteście wielkie z tym śniadaniem! :* Na pewno się zaczekoladuję za tydzień :D
    No i pamiętam to śniadanie z którego zrobiłaś baner (raczej ze zdjęcia niż ze śniadania, no ale dobra :P ) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, i ja też wchodzę w czekoladowe wspólne mikołajki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę doczekać się mikołajek! :D 6 grudnia czekoladę jem do bólu! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak z czekoladą to wchodzę w to :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak czekoladowe to ja baardzo chętnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Miseczka wypełniona po same brzegi ;p Ciekawe jaki ty ją przeniosłaś do stołu ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie, że wezmę udział, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Przyłączam się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, ja też chętnie zjem czekoladowe śniadanie w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też dołączam się do akcji! Banerek niedługo wkleję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super akcja, przyda się czekoladowy uśmiech 6 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Postaram się wziąć udział w tej akcji, banerek wkleję(a przynajmniej się postaram:))

    OdpowiedzUsuń
  20. O, i ja się dołączę ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. no skoro już prezentowe mikołajki są, to i do tych się dołączę, a co, jedziemy po całości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pamiętam tę waszą akcję zeszłoroczną.. szkoda, że Maria'n już nie prowadzi bloga.. chociaż ciągle liczę że któregoś dnia tak po prostu wróci:)

      Usuń
  22. jak czekolada, to i ja chętnie dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę już późno, ale też chętnie się przyłączę do czekoladowych mikołajek ;-).

    OdpowiedzUsuń
  24. O ile dam rade zjesc,zrobić zdjęcie i wstawić o 6rano...-to wyśle oczywiście! Ojej ja chyba jako jedyna nie umiem przewidzieć,ze w mikołajki powinno się spać,a nie latać o siódmej rano na pociąg ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. A mogę się dołączyć bez czekolady? A np. kakaowo i a la czekoladowo? Bo nie jem słodyczy na adwent... Jest mała szansa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada jest zrobiona z kakao, więc ja nie widzę żadnych przeciwwskazań :)

      Usuń
    2. To super! :D Chętnie się przyłączę ;)

      Usuń
  26. chętnie się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja także chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń