1.01.2014

Nowy Rok. Chłodny poranek i piękny, biały szron otulający gałązki drzew. Czysta karta. Zaczynamy.

#chleb pełnoziarnisty z naturalnym twarogiem i konfiturą z czarnej porzeczki. kawałek ciasta "wiewiórka"#
#whole wheat bread with natural curd and blackcurrant jam. a piece of "wiewiórka" cake#


Goście odsypiają w moim pokoju a ja z Garfieldem na kolanach i kubkiem gorącej zielonej herbaty w ręku planuję podróż.

Już jutro wsiądę w pociąg i po czterogodzinnej podróży znów będę Ja i M, i cudowne 5 dni przed nami.
W poniedziałek nocą powrót a we wtorek upragniony start z Insanity. Moja tęsknota za wysiłkiem fizycznym w końcu może zostać zaspokojona. Z radości skaczę pod sufit :)
To będzie dobry rok.


16 komentarzy:

  1. To musi być dobry rok! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. to będzie dobry rok, jestem tego pewna! życzę udanej podróży i mile spędzonego czasu przy najbliższej osobie :)
    takie słodkie, spokojne poranki mogą trwać wiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie pieklan domowego chlebka. Tymi kanapkami narobilas mi na niego ochoty
    Muszę znowu polubic się z drożdżami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. konfitura z czarnej porzeczki to smak dzieciństwa! zawsze jadłam, tylko ją, do wszystkiego :) najlepsza oczywiście z chałką z masłem :)
    podróży nic innego tylko zazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, to musi być dobry rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście, że będzie dobry! :)
    a śniadanie pyszne, twaróg i konfitura <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdanie najbardziej mi się podoba. Grunt to pozytywne myślenie! :)
    Swoją drogą kocham 'wiewiórę' <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczoraj zrobiłam je pierwszy raz i przepadłam :)

      Usuń
  8. Zakochałam się w nazwie ciasta ,, wiewiórka''! :) U mnie dziś szron też zawitał. Lubię takie spokojne, chłodne poranki, kiedy za oknem jest biało- nawet, jeśli jest to biel szronu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję, że już niedługo szron zostanie zastąpiony przez śnieg i doczekamy się zimy :)

      Usuń
  9. Tak , tak to będzie dobry rok !
    Kocham to ciacho <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepyszne słodkie śniadanko! I urocza nazwa ciasta wiewiórka!
    Ja bym chciała żeby spadł śnieg, bo dla mnie zima bez śniegu to nie zima :c Ale mam nadzieję, że na ferie przyprószy by móc nacieszyć się nartami. Jak na razie za oknem pełne słońce.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku, który na pewno będzie lepszy niż poprzedni!
    Pozdrawiam goraco i zapraszam do siebie bo dopiero zaczynam :))
    A Twój blog obserwuję od dawna i napewno wykorzystam przepisy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno będzie cudownym rokiem! Też chciałabym zacząć dalej ćw, ale na razie noga-boję się nie wpakować się w gips drugi raz :(

    Ale pyszne miałaś śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam siedmiomiesięczną przerwę. trzeba być cierpliwym - zdrowie przede wszystkim :)

      Usuń
  12. tego Ci życzę! aby to był dobry rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego pobytu :):) Śniadanko smaczne :):)

    OdpowiedzUsuń