39. Brownie pancakes & movie

Aparat wybitnie się mnie nie słuchał. Pancakes w sumie też. 

*Brownie pancakes z wiśniami i jogurtem naturalnym & czekolada 90% kakao*
*Brownie pancakes with cherries and yogurt & dark chocolate*

 Przepis:
1/2 szklanki mąki pełnoziarnistej
1 czubata łyżka kakao
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/3 łyżeczki sody
1/3 szklanki kefiru
jajko
aromat/przyprawy
wiśnie
słodzidło (u mnie stewia)

Najpierw drylujemy nasze wisienki. W miseczce łączymy suche składniki, następnie dodajemy do nich jajko wymieszane z kefirem (i jeśli się zdecydowaliśmy na aromat to również z aromatem). Mieszamy trzepaczką/mikserem/widelcem - co kto lubi, aż ciasto będzie miało jednolitą konsystencję. Jeśli będzie zbyt gęste można dodać więcej wody/kefiru. Dorzucamy wiśnie i wszystko mieszamy łyżką.
Smażymy na patelni jak wszystkie rodzaje placuszków i pankejksów ^^


Na koniec chciałabym polecić Wam film, który (dopiero) wczoraj obejrzałam i na pewno nie raz do niego wrócę :) Tak więc jeśli nie mieliście okazji jeszcze go zobaczyć - czas nadrobić te zaległości jak najszybciej! 


Miłego dnia :)


13 komentarzy:

  1. Oglądałam ten film. Bardzo mi się podobał :)
    Mam ochotę na te placki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowe - najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowe pancakes rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plackiii, dawno nie robiłam czekoladowych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jeszcze nie oglądałam! Muszę szybko to nadrobić, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Brownie pancakes z wiśniami to chyba najlepsze ich wydanie!:3

    OdpowiedzUsuń
  7. Film widziałam i też mi się podobał.
    Śniadanie super. Mi aparat się dzisiaj nawet nie włączył...

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje placuszki świetnie się prezentują i nie powiem , na pewno jeszcze lepiej smakują ;) film chętnie obejrzę, jak zdobędę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. That looks very yummy
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses
    GlamourZONE

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam-też bardzo mi się podobał! :)
    Ale twoje pancakes chyba baaardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten film ;)
    A placki pycha! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo to musi być pyszne! kocham brownie i pancakes, więc te placki muszą być cudowne :) :)

    OdpowiedzUsuń