29. Owsiane na udany poranek.

Placuszki eksperymentalne. Do ostatniej chwili zastanawiałam się, czy w ogóle wyjdą. Chciałam placków, ale musiałam zrezygnować z jajka - ostatnio pochłonęłam ich zdecydowanie zbyt dużo :)

*owsiane cynamonowo waniliowe pancakes z borówkamia amerykańskimi & melon*


Zdecydowanie jedna z lepszych wersji owsianek :D 

Przepis:
50g płatków owsianych
około 50ml mleka/maślanki/co lubimy :)
cynamon 
aromat waniliowy
pół łyżeczki proszku do pieczenia
borówki/inne wybrane owoce
coś do osłody

Wszystkie składniki oprócz naszych owoców dokładnie blendujemy, jeśli ciasto jest za gęste, należy dodać trochę więcej płynu - jednak nie za dużo, nasze ciasto powinno mieć konsystencję farby. Tak - farby :)
Przelewamy do miseczki i mieszamy z naszymi owocami.
Smażymy na rozgrzanej patelni na średnim ogniu, przerzucamy na drugą stronę kiedy zobaczymy bąbelki i smażymy jeszcze około 1-2minut. 
(Nie nakładajcie zbyt grubo ciasta, bo będą surowe w środku :) )



Malutkie, mięciutkie i syte. Do tego smak cynamonu, waniliowy aromat i na chwilę znikam w swoim świecie, rozkoszując się ich smakiem...

10 komentarzy:

  1. ale geenialne! Wyglądają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eksperyment zdecydowanie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsiane placuszki są The Best :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym takie zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. grubaśne i pyszne! jak dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, podoba mi się pomysł na owsiane bez jaj, też ostatnio ich sporo jadłam, więc jak dla mnie to idealny przepis ;)
    poza tym tak apetycznie wyglądają *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Placuszki udane :) Wpadam do Ciebie na porcyjkę :>

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę:) Ciekawy przepis. Rzadko robię takie placuszki, ale zawsze jestem pod wrażeniem, ile jest możliwości!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie proste, a w życiu bym nie wpadła. Zapiszę sobie :)

    OdpowiedzUsuń