345. Czekośliwka.

Czekoladowe pancakes ze śliwką, podane z masłem orzechowym.

40g mąki
1 łyżka kakao
2 łyżki musli Mixit
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżka miodu/3 krople stewii
1 łyżeczka cynamonu
1 małe jajko (pół sklepowej "emki")
120ml kefiru
kilka śliwek

Łączymy wszystkie suche składniki, w drugiej miseczce łączymy mokre. Dodajemy mokre do suchych i łączymy ze sobą. Śliwki myjemy, kroimy w kostkę, dorzucamy do masy. Smażymy na rozgrzanej patelni nakładając ciasto łyżką, przewracamy na drugą stronę, kiedy z wierzchu pojawią się bąbelki i smażymy jeszcze chwilę. 
Smacznego :)

Naleśniki na 100 sposobówŚliwka - robaczywka! 

25 komentarzy:

  1. Skończyło mi się masło orzechowe, kusisz ;>>

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają.
    Brakuje mi tylko zdjęcia w przekroju.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak te w przekroju zaczną mi wychodzić w miarę apetycznie, też będą :D

      Usuń
    2. a myślałam, że tylko ja robię "nieapetyczne" zdjęcia w przekroju ;p To do nauki :)

      Usuń
    3. Chyba też się nie nauczę takich robić :P
      Ale Twoje wyglądają absolutnie przepysznie :D

      Usuń
    4. Dobrze, że nie jestem sama :D

      Usuń
  3. Placki są i od razu dzień staje się lepszy. W dodatku czekolada i masło orzechowe skutecznie poprawiają nie tylko humor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaja sie byc takie smakowite, ze zbedne dodatki nie sa potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliwka i masło orzechowe - geniusz (:

    OdpowiedzUsuń
  6. No takiej dawki słodyczy dawno nie zaserwowałam, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekośliwka zawsze smakuje świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. narobiłaś mi tylko ochoty na śliwki i na czekoladę też ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kakao, śliwka i masło orzechowe? Niebo normalnie! *o* Zgłodniałam od patrzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. O kuurde, połączenie godne pierwszego miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  11. czekośliwka z masełkiem, niebo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej nieładnie ze mnie jedzonka robić!:P
    ale swoją drogą apetycznie wygląda i brzmi, muszę spróbować:))

    Dodałam do obserwowanych, będę wpadać!
    http://sliwkowababeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają obłędnie. Dziękuję za dodanie przepisu do akcji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje placuszki zawsze takie piękne, takie puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie wrzucałam śliwek do plackowego ciasta, a teraz już ich póki co nie mam i wiesz co? Żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. czekośliwka w postaci placuszków, genialny pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń