364. Dyniowe brownie.


 Wegańskie dyniowe brownie, podane z masłem orzechowym i śliwkami.

Dlaczego zawsze, kiedy robię wszystko "na oko", efekt końcowy mnie zachwyca? No nic...to tak na oko:

1/2 szklanki mąki
1 łyżka kakao
pasek gorzkiej czekolady
niecała łyżeczka proszku do pieczenia
4 łyżki pure z dyni
imbir, cynamon
kilka kropel stewi lub coś innego do posłodzenia
mleko roślinne do uzyskania konsystencji b. gęstej śmietany

Wszystkie suche składniki ze sobą mieszamy, w drugim naczyniu mieszamy mokre i łączymy z suchymi. Czekoladę siekamy/łamiemy i dorzucamy do masy. Pieczemy w 180*C przez ok 45 minut.

31 komentarzy:

  1. Rewelacja! Czasem "na oko" faktycznie jest najlepszą metodą. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na oko faktycznie niezawodnie!
    A to ciacho wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam, że to nektarynki :D
    Brownie + masło orzechowe, omnomonmonmnonm

    OdpowiedzUsuń
  4. brownie przekonuje mnie już samą nazwą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko teraz w wersji dyniowej robimy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo najlepsze rzeczy wychodzą na spontanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam dyniowe brownie w wersji pełnowymiarowej, teraz przypomniałaś mi, że baaardzo mi smakowało i chyba zrobię je ponownie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzostwo - tylko tyle jestem w stanie z siebie wydusić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kakaowe to stworzone dla mnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. bo wszystko, co jest robione spontanicznie i byle jak wychodzi najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zwykle jest na odwrót bo jeśli robię na oko to przeważnie kończy się to tak, że muszę robić inne śniadanie (ostatnio tak miałam z naleśnikami) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. "Na oko" najlepsze, a potem człowiek żałuje że nie może powtórzyć z dokładnego przepisu xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Na oko smakuje najlepiej, szkoda tylko, że później ciężko jest to odtworzyć :P
    Połączenie dyni z kakao znam i pokochałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko, co wegańskie ciągnie mnie do siebie. Wygląda bardzo pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealnie! <3 jak dla mnie ekstra, jest tu wszystko co lubię :) na oko mi zawsze też najlepiej wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiało obłędnie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz, że te przepisy na oko i mnie najlepiej wychodzą? :)
    A przepis na ciacho zapisuję koniecznie. Ale mam małe pytanko. Puree z dyni to z jakiej? Hokkaido czy takiej pospolitej dużej polskiej dyni? Różnią się one jednak konsystencją.

    OdpowiedzUsuń
  18. oj skąd znam to 'na oko' :D
    najgorzej jak ktoś pyta potem o przepis. no bo jak to wytłumaczyć:D

    OdpowiedzUsuń
  19. jeżeli smakuje tak jak wygląda to ja poproszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm, wyszło Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń