☆296. Znikam.

Tylko na chwilę :) Czas odwiedzić babcię, z którą widuję się tylko raz w roku. Wokół tych wszystkich wydarzeń z zeszłego tygodnia, nawet nie byliśmy pewni, czy wyjazd w ogóle się odbędzie...ale udało się, więc wsiadamy w samochód i w drogę. 300km przed nami :) 
Na śniadanie musiała być owsianka i masło orzechowe, bo z nimi też się rozstaję na te sześć dni.
Życzę Wam miłego dnia i reszty tygodnia, do zobaczenia! :)

owsianka z masłem orzechowym
#nocna owsianka ze startym jabłkiem, jogurtem naturalnym, masłem orzechowym i brzoskwinią#

owsianka z masłem orzechowym

14 komentarzy:

  1. I dobrze że jedziesz odwiedzić babcie... powinno się spędzać czas z rodziną :)

    A śniadanie jak zwykle rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wypoczynku u babci. Tym śniadaniem na pewno naładowałaś baterie przed tak długą podróżą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki wyjazd na pewno dobrze Ci zrobi, odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała zjeść śniadanie przed wyjazdem na więcej niż sam weekend to też na bank postawiłabym na owsiankę z jabłkiem :D
    Udanego wyjazdu Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie żegnasz się z domem! :) Miłego wyjazdu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne połączenie. Uwielbiam twoje owsianki :)
    Udanego wyjazdu, odpocznijcie od tego wszystkiego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dzisiaj podobna owsianka! jak najlepiej przeżytego wyjazdu (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpocznij, dobrze Ci to zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wyjazdu! Pozdrów babcię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm :) u babci nie ma owsianki, alwe pewnie jest o niebo lepsze jedzonko! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Owsianka u mojej babci i masełko się znalazło, wiesz? Moja babcia już mnie po prostu za dobrze zna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To udanego pobytu u babci ci życzę ;*

    OdpowiedzUsuń