☆283. Pierogi!

Co jak co, ale ich również nie mogło zabraknąć. Ciekawe, bo zaraz po makaronie z owocami, to właśnie pierogi z jagodami były daniem, za którym nie przepadałam w dzieciństwie. Zawsze mi coś w nich nie pasowało i czegoś brakowało. Na szczęście od kilku lat moje podejście się zmieniło, a dzisiaj zastanawiam się, co mogło mi w nich nie pasować. W sumie, to gdybym miała spisać jedzenie, które mi nie smakowało, kiedy byłam mała, to stworzyłabym całkiem długą listę :) 


pełnoziarniste pierogi z jagodami
 #pełnoziarnisto-owsiane* pierogi z jagodami, jogurtem naturalnym, malinami i tahini#
*50/50 mąka pełnoziarnista z owsianą
pełnoziarniste pierogi z jagodami

pełnoziarniste pierogi z owocami

pełnoziarniste pierogi z owocami


28 komentarzy:

  1. Aaach, pierożki! :D Z tahini? Dobre takie połączenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłaś nie lubić takich smakołyków ? :D:D hehe dobrze, że się Tobie odsmakowało :) lub dosmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osz ty! Moje ulubione pierożki! Wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja pierogi z jagodami kochałam zawsze, szczególnie takie, które lepiłam razem z babcią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpraszam się na nie w porze obiadowej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bym zjadła takie pierogi ,muszą być obłędnie pyszne :-()

    http://libellule21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają tak apetycznie, że mam ochotę by wyszły z tego ekranu! nie ma innej opcji - zabieram się za lepienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. proszę proszę, ale sie zgrałyśmy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wczoraj na obiad resztka takich pierogów była ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów jagody z tahini- uwielbiam to połączenie.
    A wiesz jak długą listę ja bym zrobiła? ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba lepiej spisać listę rzeczy, które w dzieciństwie smakowały. Na pewno zajęłoby to zdecydowanie mniej czasu :)
    Ja akurat pierogi z owocami bardzo lubiłam i to ich wyczekiwałam niecierpliwie, kiedy byłam z wizytą u babci.

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak pierożki z jagodami to obowiązek wakacyjnej kuchni . Spruboj koniecznie tych drożdżowych bo naprawde są pyszne :)
    Piekne zdjecia ( z resztą jak zwykle) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim znienawidzonym smakiem z dzieciństwa są również pierogi, ale... z serem. Orany, nienawidzę ich do dziś i na samą myśl mam dreszcze.

    Zaś z owocami uwielbiam! A najlepiej smakują zimą... z mrożonymi truskawkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie na słodko z serem też nie należą do moich ulubieńców...ale już ruskie to mogłabym jeść bez końca :)

      Usuń
  15. Nie lubiłaś pierożków?! Dobrze, że Ci przeszło, bo miliony rodaków miało by Ci za złe hahahah :D
    Pełnoziarniste zjadłabym z wielką chęcią... <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj robiłam. Najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  17. pierogi <3
    lato na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kooocham pierogi z jagodami <3

    OdpowiedzUsuń
  19. PIEROGI!!!! <3
    W niedzielę miałam na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż głupio przyznać, ale nigdy jeszcze nie robiłam pierogów na śniadanie. Jeśli już jem to zawsze na obiad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem, czy głupio - ja też pierwszy raz na śniadanie ulepiłam pierogi :D

      Usuń
  21. moja lista też była by pewnie długa :D a pierogi z jagodami najlepsze! i jeszcze z truskawkami też są pycha :D

    OdpowiedzUsuń