☆ 241.

pudding z tapioki z gruszką i kiwi
 #waniliowy, jogurtowy* pudding z tapioki, podany z ricottą, gruszką, kiwi i tahini#
*ugotowałam z dodatkiem budyniu waniliowego, kiedy już zaczął gęstnieć dodałam kilka łyżek jogurtu naturalnego i wymieszałam
tapioka
W końcu spróbowałam i rozumiem was w stu procentach. Gruszka i sezam od razu wskoczyła na podium ulubionych połączeń. Wczoraj przez chwilę pomyślałam o śniadaniu prosto z lodówki, dzisiaj rano dziękowałam sobie, że się nie zdecydowałam. Deszcz, wiatr, brak słońca. Dlatego znów miseczka czegoś ciepłego...a tapioki bardzo dawno nie było :)

17 komentarzy:

  1. to się nazywa śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jogurtowa tapioka ? Oj coś czuję że te połączenie mi bardzo zasmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tapioka jeszcze nie została prze zemnie odkryta :D Twoje zdjęcia sprawiły, że bardzo chcę ją poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku! Zakochałam się w dzisiejszych zdjęciach, śniadaniu i w ogóle wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Deszcz, wiatr, brak słońca? Gdzie? U mnie upalnie i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomniałaś mi, że mam w szafce tapiokę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz wiesz, co przegapiłaś ;) Gruszka i sezam to para bezsprzecznie idealna :]

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie upał nie do zniesienia. tapioka mnie ciekawi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja miałam pecha i właśnie z lodówki śniadanie wyciągnęłam ;)
    i znów- pierwsze zdjęcie mistrz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gruszki okazują się być bardzo fotogeniczne :D ja bym zimne w mikrofali podgrzała ;p

      Usuń
  10. Nie mialam okazji tapioki jesc jeszcze, musze to zmienic, bo Twoja bardzo mnie zachecila ;)
    gruszka + sezam= pyszne polaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas bardzo słonecznie więc... przesyłamy parę promyczków prosto do Ciebie! :)
    Co do śniadania - iście królewskie! Nie ma co, rozpieszczasz się :P
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wygląda. Taak delikatnie i z najlepszym możliwym zestawem smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja jeszcze tego połączenia nie doznałam!
    wszystko wygląda mega apetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. to polaczenie urzeka, takie sliczne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. gruszka i sezam? Sama się skusze :D
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń