11.03.2014 Zebra, nie zebra.

Kiedy zobaczyłam ten wypiek u Darii od razu wiedziałam, że muszę go spróbować. Tylko dlaczego tak długo zwlekałam? Serniczek jest przepyszny, rozpływający się w ustach. Pomimo tego, że nie jest zebrą idealną jestem zadowolona z mojego dzisiejszego śniadania :)  


#jaglany sernik waniliowo kakaowy podany z jogurtem naturalnym i domową tahini#

Orzechy zamieniłam na daktyle a zamiast wiórków kokosowych dodałam ekstrakt waniliowy, dlatego odsyłam po przepis do źródła :)



21 komentarzy:

  1. no widzę, że Daria wszystkich inspiruje, super! :)
    Wygląda jak zebra, i tak ma być :)
    A ten rozlany jogurt pasuje idealnie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gościć taką zebrę w domu to zaszczyt ;)
    Naprawdę fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę tą zebrę :D Bardzo ładnie Tobie wyszła - nie narzekaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałam to upiec, ale twaróg mi wodą podszedł i póki co sobie odpuściłam. Ale zrobię na pewno, bo tym razem Ty mnie zachęciłaś. Mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie:) Też muszę zacząć tak wydziwiać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka zebra, to jest tygrys!
    co do wczorajszego wywodu, pzybijam Ci piątkę. i przyznaję jednak, że ja tę presję czuję - nie chcę przywitać lata GRUBA

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten serniczek wszystkich zachwycił u Darii, twoja wersja jest równie zachęcająca i wygląda smakowicie! Czekam tylko, aż ja się zbiorę do jego zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja mam się zabrać za ten serniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie, takiej zeberki nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyszła Ci tra zebra, cieszę się bardzo, że smakowało!! słodki, poranek z tak smacznym 'ciastem' jest najlepszy, dlatego pewnie i reszta dnia była przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentuje się bardzo apetycznie. Prawdziwego ciasta o tej nazwie nigdy nie jadłam, więc może czas na takie oszukane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja prawdziwego też nie miałam okazji jeść :) ale ta wersja bardzo mi pasuje ;D

      Usuń
  12. no co Ty, wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. nieziemsko wygląda! jako dzieciak uwielbiałam to ciasto, chętnie spróbowałabym takiej wersji

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro tyle osób robiło już ten słynny zeberkowy sernik to chyba też będę musiała spróbować :D
    I super jest to, że tak naprawdę u każdego wygląda inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kto by nie był zadowolony z takiego pysznego ciacha ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ta zebra jest śliczna, koniecznie do wypróbowania *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Daktyle to dobry pomysł , aj tam mowisz jakas zebra wyszla <3 Bardzo fajnie wygląda i ten kolorek , rzeczywiscie wypiek warty zrobienia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. zachwyciłaś mnie tym serniczkiem!
    więc też się na niego skuszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie wygląda ten serniczek, może i ja spróbuję? ;) Kusi mnie też ta tahini, ale nie wiem, czy by mi posmakowała... :)

    OdpowiedzUsuń