382.

Owsianka z cynamonem, podana z pomarańczą, suszoną żurawiną i tahini.

19 komentarzy:

  1. Czas rozpocząć owsiankową inwazję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba byłaś o krok od wypłynięcia owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańcza, żurawina i tahini to połączenie, które ostatnio odkryłam i od razu pokochałam ogromną miłością <3

    OdpowiedzUsuń
  4. żurawina i pomarańcz- super duet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsiankowa inwazja się rozpoczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęskniłam za Twoimi genianymi owsiankami! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nadal nie kupiłam tahini;/
    Mmm.. po brzegi same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na tym pierwszym zdjęciu w ogóle nie wygląda jak owsianka tylko jak budyń cynamonowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cynamon i pomarańcza- to połączenie bardzo mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wszystkie dzisiejsze składniki, zwłaszcza żurawinę! wyjadłabym Ci ją :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba ciężko zanurzyć łychę w tak pełnej miseczce ;p gdybyś mi taką podała, to pewnie połowę bym wylała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie podane, śliczny masz ten kubek(miseczkę?)! :)

    OdpowiedzUsuń